donderdag 26 december 2013

Goodnight!

Soms lig je een uur te woelen in je bed, en kan je gewoon niet slapen. Tenminste.., dat heb ik heel erg! Daarom heb ik even wat tips voor jullie, en voor mezelf op een rijtje gezet :)


Ga op een vaste tijd naar bed, en sta ook op een vaste tijd op.

Ontspan je voor je gaat slapen, dus wees niet te druk!
Zorg dat het donker is in je kamer.
Zorg ervoor dat al je elektronische apparaten uit zijn voor je gaat slapen, want bijvoorbeeld bij je mobiel of tablet heb je erg veel licht. En dat zorgt voor onrust in je hoofd. Je kan beter dan nog even gaan lezen.
Probeer overdag en s'avonds niet zo veel cafeïne te drinken, want daar word je wakker van..
Voordat je gaat slapen kan je ook mediteren of yoga doen! 
Er bestaat ook speciale kruiden thee waarvan je moe wordt..


Hopelijk had je hier wat aan! Ik ga altijd met mijn mobiel naar bed, en zal proberen om het niet meer te doen.. En op vaste tijden naar bed vind ik wel lastig, want ik komende week een paar keer logeren of iets anders doen. Misschien komt er wel een leuke film, en dat je dan wat later naar bed gaat.
Tot de volgende keer! x