woensdag 11 december 2013

Oud & nieuw!

Heyhey beste mensen!
Sinterklaas is net geweest en kerst is nog niet eens geweest.. Maar ik wil het met jullie over oud en nieuw hebben! Ik heb er zo zo zoveel zin in! Dus dacht ik: 'Waarom maak ik nu al niet een artikel?'...
Want ik ga jullie tips geven voor oud en nieuw!


Samen!!
Niets is natuurlijk zo leuk om het samen met iemand te vieren! Met familie, vrienden of je grote liefde..?
Met iemand anders vind ik het leuk =) Dan kan je lekker kletsen en spelletjes spelen. Ik doe het samen met mijn  beste vriendin en mijn familie, genoeg gezelligheid dus!

Wat te doen?
Tja, ik verveel me soms wel op oud en nieuw. Mijn ouders willen dan altijd zo'n stom progamma kijken!
Dus ik heb voor jullie even een lijstje voor jullie en mezelf gemaakt wat je nou eigenlijk kan doen..
- Naar de kroeg of andere feesten (Als je tenminste ouder bent dan mij, ahahha)
- Spelletjes spelen! Zorg dat je genoeg spelletjes in huis hebt..
-Hapjes maken, dat is wat ik altijd doe. Lekker in de middag recepten opzoeken en boodschappen doen
 En dan in de avond in de keuken staan.
-Films kijken :)
-Gewoon kletsen
-Lijstjes maken met goede voornemers
-Spelletjes spelen op je tablet, mobiel of wat dan ook..

Meer weet ik er ook niet echt, dit is eigenlijk wat ik altijd doe!

En dan..
Als het dan eindelijk 12 uur is... oliebollen, vuurwerk en champagne! En als je genoeg hebt gefeest, lekker slapen. Al neem ik mezelf altijd voor om de hele nacht op te blijven, wat me nog nooit gelukt is, ahhaha.
Ik heb er super veel zin in? Jullie ook?!


Dit was mijn artikel voor oud en nieuw, en misschien komt er zelfs nog wel eentje bij =)