vrijdag 27 december 2013

Home Alone!!









Wat heb ik die film toch vaak gekeken! Het is een hele populaire kerstfilm en elk jaar zie ik hem weer terugkomen op tv. En België is die zelfs verkozen tot kerstfilm van het jaar in 2008.. In totaal zijn er 4 delen, maar ik vind dat deel 3 en deel 4 wel minder zijn dan deel 1 en dan deel 2. De meningen zijn daarover heel erg verdeeld want andere mensen vinden het weer andersom. En het is misschien leuk om te weten, de film Home Alone bracht 477 miljoen euro op!

Kevin vergeten ze elk jaar, dat is inmiddels wel duidelijk als je de films gezien hebt. Ze zijn heel druk aan het inpakken, en de oudere broer van Kevin; Buzz plaagt hem. Als Kevin op een gegeven moment heel erg boos wordt, wordt hij naar boven gestuurd. Dan zegt hij tegen zijn moeder dat hij het liefste helemaal alleen was, zonder familie! En de volgende dag is die wens uit gekomen.. Onderweg komt de familie erachter dat ze Kevin vergeten zijn, en proberen een vlucht terug te nemen. Maar omdat het zo druk ik rond de kerstdagen lukt dat niet. Als Kevin alleen thuis is probeert hij er het beste van te maken en doet alles wat hij normaal niet mag! Maar Harry en Marv, dat zijn de inbrekers, proberen in het huis in te breken. Kevin doet daar alles aan om dat te verkomen. Hij bedenkt allemaal trucs en doet alsof er volwassenen thuis zijn, maar toch komen de boeven erachter dat hij 'Home Alone' is. Maar Kevin geeft dan nog niet op en bedenkt allemaal gemene grappen. Kevin waarschuwt ook de politie, maar die komen te laat..

Als je het einde wilt zien.., zou ik hem zeker kijken! Het is de moeite waard, eigenlijk voor alle 4 de delen.