woensdag 25 december 2013

Kerst cadeautjes! ♥

Gister was het 1ste kerstdag! Hebben jullie lekker gegeten? Ik wel wel.. Ook heb ik cadeautjes gekregen. 2 boeken. Maar geen boeken om te lezen. Maar boeken om in te kijken en te tekenen en knutselen! Altijd als ik zulke boeken koop of krijg vind ik het bijna zonde om ze te gebruiken!



                                             
                                                    My wonderful world of FASHION..

is een heel erg creatief boek! Er staan allerlei patronen in die je moet afmaken en inkleuren, nagels, kapsels, hoofdoekjes, strikken, jurken, broeken, shirts en van alles en nog wat! Eigenlijk wist ik al dat ik dit zou krijgen want dit boek zag ik in Amsterdam liggen, en toen had mijn moeder het meteen gekocht! Vroeger toen ik klein was koos ik meteen de mooiste bladzijdes uit en kleurde ik zo snel ik kon om naar de volgende bladzijde te gaan. Maar nu ga ik het netjes inkleuren en begin ik vooraan! ;)


                                                         FLOW book for paper lovers..

is een boek dat gemaakt is omdat de FLOW 5 jaar bestaat! Mijn moeder heeft een abonnement op de FLOW en daar staan altijd hele mooie plaatjes in. En hier.., zijn het alleen maar plaatjes! Allemaal stickers, enveloppen, etiketten, plaatjes.. en pakpapier! Ik vind het heel erg leuk om te kijken en vind het ook hierbij erg zonde om dit te gebruiken. Als ik dit lees, nouja bekijk, word ik heel erg vrolijk. Het heeft heel veel kleur en je kan er heel veel mee!