donderdag 5 december 2013

Onder de douche..

Heyhey allemaal! :)
Vandaag laat ik jullie zien welke producten ik onder de douche gebruik.. Ik had dit artikel een maand geleden al gemaakt, maar ik was het kwijt. Ik twijfelde nog even of ik hem moest posten omdat ik zag dat Teske (Teskuh.nl) zo'n zelfde artikel had geplaatst. Maar ik doe het toch! Dus laat ik maar beginnen..




Ik gebruik van Andrélon een shampo en conditioner. En van VOGUE voor mijn  huid. 


Oil & Care, is mijn favoriete conditioner! Het is bedoeld voor droog en pluizig haar.Het maakt je haar heel erg zacht. Er zit Marokkaanse Arganolie in, en dat zorg ervoor om het droge, pluizige haar zacht te maken.

Perfecte  puntjes, is een fijne shampo. Ik denk dat ik volgende keer wel de conditioner er van ga kopen, aangezien je dat alleen op de puntjes doet. En ja.. eigenlijk heb ik niet veel te zeggen over deze shampo.
Ik merk namelijk nooit echt verschil, welke shampo ik nou gebruik.

VOGUE girl, vind ik een hele lekkere fruitige geur hebben. Het is wel heel erg zoet, en je moet er echt van houden..

Prijslijst:
Oil & Care €3,59
Perfecte puntjes €2,79
VOGUE €?

Dit waren mijn favoriete producten! :)